Co vlastně Superbrands znamená?
Ocenění Superbrands má jednoduchou, ale velmi ambiciózní myšlenku – vyzdvihnout ty značky, které jsou pro spotřebitele nejen známé, ale především respektované a důvěryhodné. Je to taková „síň slávy“ značek, kam se nedostanete díky náhodě nebo dobrému PR, ale díky dlouhodobému a konzistentnímu výkonu.
Výběr probíhá ve více krocích. Nejprve se vychází z údajů o známosti a oblibě značky u spotřebitelů. Poté nastupuje odborná porota Brand Council, složená z profesionálů z oblasti marketingu, byznysu a komunikace. Ti hodnotí mimo jiné kvalitu, tradici, inovace a celkový přínos značky na trhu.
Sphere a Superbrands 2025
Mezi oceněnými nechybí opakovaně ani věrnostní program Sphere, který získal titul Czech Superbrands Award 2025. Tento úspěch potvrzuje, že Sphere dlouhodobě nabízí zákazníkům hodnotu, kterou ocení nejen při nákupu, ale i v každodenním životě. Je to důkaz, že důvěra a loajalita se budují roky, a Sphere si ji dokázal udržet.
Malá metafora na závěr
Pokud bychom značky přirovnali k běžcům, tak Superbrands není závod, který vyhrajete díky jednorázovému sprintu. Je to spíš maraton, který běžíte roky, s občasnými kopci, deštěm i větrem… a když doběhnete mezi prvními, dostanete nejen medaili, ale i uznání všech, kteří vědí, jak náročná ta cesta byla.


